slut

lång och seg vecka börjar gå mot sitt slut. Som vanligt känns det som om jag inte gjort något alls men ändå inte haft någon tid till det jag hade velat göra. Skumt.

idag var jag hos doktorn och beklagade mig över mitt lillfinger, känns sådär lagom segt att börja om processen igen men det är väl klokt ändå. Förstår bara inte hur det någonsin ska kunna bli rakt igen! Snälla tanten i receptionen gav mig ett högkostnadskort på en gång, nog lika bra ;)


ny-brutet finger, det var rakare då! Hehe

imorgon blir det dressyrlektion på morgonen, långt (antagligen sjukt segt) seminare med opponeringar och grejer, TP-skrivande, träning, tacos och bio - Män som hatar kvinnor. Ska ta med mig en filt som jag kan gömma mig under när det blir läskigt. Hua.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0