vinter igen!

gårdagens pluggfria dag visade sig vara ett smart drag. Idag har jag varit galet effektiv och hunnit med kalk, mafö, projekt och Bodypump. Applåderar mig själv. Jag har dessutom kommit fram till att det krävdes en attitydändring, så nu är det bara att le och va glad och sluta klaga! 

imorrn blir det stallet på förmiddagen (världens bästa start på dagen!) och sen plugg tills ögonen går i kors. På något lustigt vis har vi tenta på fredag (FREDAG liksom!) och det är i en sådan där jobbig mjuk kurs som är lätt som en plätt men kräver en massa, massa läsning och repeterande. Inget att förstå, bara korvstoppning.

nu ska jag skutta i säng och sova min skönhetssömn, puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0