andra bullar

eftersom jag vill göra saker i ordning (betoning på vill, det är sällan det faktiskt händer) så har det inte blivit något bloggande alls då jag hade tänkt lägga upp bilder från tävlingen förra veckan innan jag gjorde något annat. Men, det är ju himla jobbigt att koppla kameran till datorn så jaa, då blir det inget bloggande.

hur som helst, tävlingen gick bra, rev ett i 90 och gick nolla i 1m! Mot alla odds skulle man kunna säga, vi har nog inte gått en bana på träningarna utan flera bommar i backen, men man ska ju vara bäst när det gäller...

på söndag är det dags igen, ända till Småland ska vi, mamma och jag, blir förhoppningsvis riktigt bra! Årets varmaste dag ska det ju tydligen vara också så svettigt lär det ju bli om inte annat. Imorgon är det NHIS också och på söndag åker mamma härifrån till Eklunda och hämtar hem Tara som har en bulle i ugnen!

här hemma har vi så smått börjat packa allt, nästa helg blir ett riktigt helvete med flytt av alla prylar och flyttstädning. Urk. Skolan är i alla fall snart slut, endast inlämning och redovisning av projekt kvar. Med andra ord är det inte mycket av två år i linkan kvar och det känns rätt bra att ta en paus från små svenska städer ett tag, särskilt med tanke på onsdagsnatten.


Kommentarer
Postat av: Johanna

"rev ett i 90 och gick nolla i 1m", eeh... aahh... precis! :P

snart SOMMARLOV! :D YAY!

2009-05-30 @ 10:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0