chockstart

imorgon 08.00 börjar allvaret igen. Efter en vecka sjukdom och en vecka ledighet rivstartar vi med 6 (!) timmars föreläsning imorgon. Jisses, hur ska det gå?

smart som jag är har jag lyckats klämma in en tenta på lördag också, gaah, förhoppningsvis har jag vilat mig i form...

Oscar och Emelie var här över Valborg, riktigt mysigt och roligt var det även om Akuten kanske inte riktigt höll måttet. 60,5 procent av totalt 72, kråkor på pinnar, solen och annat smått och gott gjorde dock helgen!

har bokat in hopptävling den 21 och 30 nu, weee :) Mamma, hoppas du kan komma den 30:e!

Kommentarer
Postat av: mamma

Om du ringer kommer jag! ;-) har pratat med Charlotte idag och hon följer gärna med o rider Tara. Men ska kolla sina andra inbokningar först.!

2009-05-04 @ 23:35:32
Postat av: e

helgen var riktigt lyckad! tack än en gång för att vi fick komma=) Ses i stockholm till sommaren, spaaare nooo spences;)



PUSS

2009-05-09 @ 17:52:41
URL: http://emlyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0