omstart!

som vanligt blir jag en idiot så fort jag anmält mig till en tävling. Rullar i sågspånet och tappar förtroendet för både mig och hästen. Illa!

men, när jag tänker efter har det ju faktiskt funkat som bäst på tävling när det inte alls funkat innan. Hmm, verkar som om mina kloka vänner Malin och Johanna har alldeles rätt. Klantar man till det innan hinner man ju rätta till det, så det var väl lika bra att det gick åt helvete idag!

nu över till en otroligt rolig artikel om organisationer. Inställning är allt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

minsann om jag inte hörde ett "YES WE CAN!"!

2009-05-13 @ 17:47:38
Postat av: GenO

Kör hårt gums!

2009-05-13 @ 22:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0